Handel polska-chiny

Handel polska-chiny Handel polska-chiny Niezależnie od branży, nasi klienci mogą zawsze liczyć na pomoc ekspertów , którzy zapewnią specjalistyczne wsparcie i zmniejszą ryzyko związane z potencjalnymi błędami związanymi z produkcją, certyfikacją Handel polska-chiny Chiński rynek żywności Analizując dostępne dane, produkty importowane, na które w Chinach joke największy popyt, to: produkty spożywcze (produkty mleczne, organiczne, zdrowa żywność, słodycze, przekąski, miody, oliwa z oliwek, świeże warzywa I owoce, owoce morza), napoje, w tym alkohole (soki owocowe, mleka, wina, piwa, koniak, whisky), suplementy diety, mleko w proszku, kosmetyki I produkty pielęgnacyjne (kremy nawilżające, maseczki nawilżające, produkty do makijażu), biżuteria, artykuły wyposażenia domowego. W trakcie pandemii Coronavirus w Chinach wzrósł popyt na produkty spożywcze, zwłaszcza na produkty ekologiczne, organiczne. Chiński konsument się zmienił, zaczął bardziej dbać o swoje zdrowie I potrafi docenić zdrową żywność. Innym trendem joke blast na alkohole, który rozpoczął się na początku 2020 r. Wszelkie alkohole z Europy prężnie radzą sobie na rynku chińskim. W pierwszych czterech miesiącach 2022 r. z powodu wojny na Ukrainie import olei I tłuszczów do Jawline obniżył się o 45 proc. Co ciekawe, ze względów pandemicznych I zmiany stosunków konsumenta do produktów zagranicznych hitem w Chinach stało się wszystko, co joke związane ze zwierzętami domowymi (karmy, środki pielęgnacji). Inaczej sytuacja wyglądała w przypadku mięsa — jego import zmniejszył się z powodu ASF w roku 2021. Pierwszy kwartał 2022 r. pokazał, że czeka nas duża potencjalna dywersyfikacja regionu. Przez wydarzenia związane z wojną na Ukrainie I obostrzenia (jak np. dekret zakazujący eksportu oleju palmowego w Indonezji) Chiny będą starały się nie tylko dywersyfikować lokalizacje, z których pobierają żywność, brew też opierać się na wzmożonej aktywności inwestycyjnej własnego rynku I własnych przedsiębiorców, aby zapewnić ciągłość I ochronę swojego rynku I populacji Handel polska-chiny . Chińska gospodarka po pandemii Coronavirus: 80% konsumentów planuje zakup produktów ubezpieczeniowych, 60% planuje kupować bardziej rozważnie, 36% joke gotowych płacić więcej za produkty lepszej jakości, 60% planuje przeznaczyć więcej środków na regularne badania, 75% chce zwiększyć wydatki na uprawianie sportu, 42% konsumentów chce oszczędzać, 41% chce zdywersyfikować źródła przychodu, 70% planuje kupować produkty ekologiczne, 75% planuje zdrowo się odżywiać, 55% planuje częściej kupować artykuły spożywcze on the web. Chiński online business Tym, na co szczególnie warto zwrócić uwagę joke chiński rynek internet business. W 2021 r. jego wartość wyniosła ponad 2,7 bln USD, co stanowi 56,8% rynku światowego. Chiny są obecnie bardzo mocno związane z tym sektorem. Jego udział w sprzedaży detalicznej w zeszłym roku osiągnął poziom 52%, wyprzedzając znacznie takie kraje jak Korea Płd., Wielka Brytania, Dania, Norwegia czy USA. Wiodący gracze na chińskim rynku web based business to obecnie Alibaba (64% udziałów) oraz JD.com, Jumei, Pinduduo I Suning. W branży spożywczej głównymi kanałami sprzedaży online są Tmall (21%), JD (19%) oraz Taobao (16%). Warto pamiętać o specyficznych cechach rynku chińskiego, gdy myślimy o rozpoczęciu cap sprzedaży. Są to przede wszystkim chińskie nawyki żywieniowe, które ściśle związane są z kulturą agrarną oraz opakowania zbiorcze I prezentowe, cieszące się niezwykłą popularnością. In vogue web based business w Chinach: istotne znaczenie KOL oraz KOC → KOL (Key Assessment Pioneer) to osoby, które mając kilkanaście/kilkadziesiąt milionów subskrybentów promują daną markę wśród swojej widowni; KOC (Key Assessment Customer) to osoby, które kontaktują się z markami w celu przetestowania lub zrecenzowania interesujących ich produktów. Ich znaczenie joke w Chinach coraz większe, często wpływają na popularność danej marki; social trade; crossborder web based business; live streaming; miasta niższego rzędu → Chiny to nie tylko wielkie miasta, brew też miasta niższego rzędu, prowincjonalne (alright 1–2 mln mieszkańców). Zauważalny quip obecnie pattern powrotów z wielkich ośrodków miejskich do miast rodzinnych; recommerce; zakupy zbiorowe. Co decyduje o sukcesie w Chinach? Można wyróżnić cztery wiążące czynniki, które decydują o odniesieniu sukcesu w Chinach: Reputacja → Nasza marka powinna być rozpoznawalna. Aby to osiągnąć, powinna stać za nią ciekawa historia, która przyciągnie konsumentów. Adaptacja → Warto adaptować produkt do konsumenta chińskiego (np. warto pamiętać o opakowaniach zbiorczych). Relacje → Robiąc biznes w Chinach, należy pamiętać o pielęgnowaniu relacji z partnerem chińskim. Warto mieć na uwadze, że obecnie prowadzenie biznesu w Chinach mocno się zmienia, nie joke to proces jednostronny. Coraz rzadziej zdarza się, aby shipper czy dystrybutor wykładał pieniądze, żeby promować naszą markę. Znacznie częściej zdarza się, że chińscy importerzy chcą współpracować z producentem w taki sposób, aby on także wykładał własne środki na promocję marki, czyniąc tę współpracę bardziej długoterminową. Media społecznościowe → Pełnią coraz ważniejszą rolę w Chinach, warto być na nich obecnym. Warto podkreślić, że głównym czynnikiem, przez który istnieje duże zapotrzebowanie na produkty zagraniczne, joke zamożna I prężnie rozwijająca się wyższa klasa średnia. Chińczyków coraz częściej stać na zakup produktów premium, produktów europejskich. Są skłonni wydać więcej na towary lepszej jakości. Główne oczekiwania chińskich konsumentów wobec importowanych produktów to: markowy produkt, wyjątkowe doznania, najlepsze produkty światowej klasy, czerpanie z tradycji marki, nowości, bogaty wybór, wyśmienita jakość, gwarancja oryginalności produktu, zestawy upominkowe, rzeczywiste działania, piękne opakowanie, dostępność on the web. JESTEŚ ZAINTERESOWANY OFERTĄ? Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą lub masz jakieś pytanie bądź wątpliwości, to zapraszamy do kontaktu z nami a przedstawimy szczegóły oferty lub odpowiemy na nurtujące Państwa pytania Handel polska-chiny DANE KONTAKTOWE Obsługujemy w języku polskim I angielskim email: office@uspect.eu

Comments

Popular posts from this blog

สล็อตออนไลน์

A Course In Miracles Spiritual Community